Flying Rose
- FAQ -

Najczęściej zadawane pytania

1) Czy muszę założyć konto żeby zrobić zakupy w sklepie Flying Rose Sport?
Nie, zakupy może zrobić każdy bez zakładania konta. Rejestracja na stronie daje jednak pewne profity. Po założeniu konta:

  • sprawdzisz statusu realizacji zamówienia i historii zakupów,
  • twoje dane są w systemie, przy kolejnych zakupach oszczędzisz czas na wypełnianie formularza dostawy,
  • zbierasz punkty w ramach programu lojalnościowego; punkty możesz wymienić na zniżki przy kolejnych zakupach. Więcej informacji znajdziesz w zakładce o programie lojalnościowym.

2) Czy zapisanie się do newslettera coś daje?
Jak najbardziej! Podczas rejestracji warto zapisać się do listy mailingowej. Można to zrobić również w każdej chwili wpisując swój adres e-mail na głównej stronie flyingrose.pl w sekcji Newsletter. Dołącz do naszej bazy i zyskaj ogromną dawkę wiedzy. Ponadto jako pierwszy dowiesz się o wszelkich promocjach i nowościach w naszym sklepie.

Wysyłamy wyłącznie informacje na temat sportów aerial i sprzętu do akrobatyki powietrznej. Jeśli nie będziesz chciał otrzymywać naszego newslettera, w każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji - wystarczy ponownie wpisać swój adres mailowy w formularzu na stronie głównej.

3) Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia jest różny dla konkretnych produktów. Część produktów posiadamy na stanie: wtedy zamówienie dotrze do ciebie w ciągu 2-6 dni roboczych. Znaczna część produktów wykonywana jest jednak dopiero po zamówieniu przez klienta: w takim wypadku prosimy o kontakt w celu poznania dokładnego okresu oczekiwania. Czas samej dostawy zależy od wybranej opcji, szczegóły znajdziecie w zakładce Czas i koszty dostawy.

4) Czy wysyłacie za granicę?
Tak, oferujemy wysyłkę poza granice Polski. Koszty dostawy zagranicznej ustalane są indywidualnie.

5) W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Wszystkie formy płatności wyszczególnione są w zakładce Formy płatności.

6) Czy produkt można odebrać stacjonarnie?
Nie, niestety nie posiadamy opcji odbioru osobistego.

7) Czy przyjmujcie zwroty?
Oczywiście. Każdy klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Wyjątkiem są produkty spersonalizowane np. koła oklejone. Dlatego prosimy o dokładne wymierzenie koła. Konieczne będzie wypełnienie formularza i załączenie dowodu zakupu. Szczegółowe zasady znajdziecie na stronie Zwroty i reklamacje.

8) Jak działa program lojalnościowy, o co w tym chodzi?
Program lojalnościowy umożliwia gromadzenie punktów, które przyznawane są każdorazowo po dokonaniu zakupu. Z czasem punkty można wymienić na zniżki przy kolejnych zakupach. Szczegółowy regulamin programu lojalnościowego znajduje się TUTAJ.

9) Potrzebuję bonu podarunkowego, możecie przygotować coś takiego?
W asortymencie sklepu Flying Rose Sport dostępne są bony podarunkowe o 3 wartościach: 100, 150 i 250 zł. Przejdź do produktu: BON PODARUNKOWY

10) Jak można się z wami skontaktować?
Poprzez zakładkę Kontakt.
Telefonicznie pod numerem: +48 883 953 027 oraz mailowo: sklep@fr-sport.pl 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium