Flying Rose
- Zwroty i reklamacje -

Zwroty, odstąpienie od umowy

a) Konsument ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, składając jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@fr-sport.pl). Wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest tutaj

b) Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi, pod warunkiem że towar został zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (np. w celu sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru). Konsument ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

c) Koszty bezpośredniego zwrotu towaru ponosi konsument.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w związku z prawem odstąpienia od umowy, wyjątek stanowią rzeczy personalizowane robione na zamówienie np:

  • w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
  • wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – np. zamówienie w e-sklepie koła oklejonego taśmami;

Zwrot środków następuje nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Jeżeli kupujący wybrał sposób dostarczenia produktów inny niż najtańszy oferowany przez sklep, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu.

Zwracany towar należy wysłać na adres:

FR SPORT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Morgowa 1a
91-223 Łódź

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

Reklamacje

Reklamacji należy dokonywać mailowo na adres mailowy: sklep@fr-sport.pl

W mailu należy zawrzeć:

- numer zamówienia,
- opis powodu reklamacji.

Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 14 dni roboczych od dnia jej wpłynięcia.

Do towaru reklamowanego należy dołączyć kopię dowodu zakupu.

W przypadku uznania reklamacji uzasadnione ekonomicznie koszty najtańszej przesyłki ponosi sklep. Nieuzasadnione koszty przesyłki ponosi klient.

Reklamacje można zgłaszać gdy:

a) towar posiada wady fabryczne,
b) dostarczony towar jest niezgodny ze składanym zamówieniem,
c) przysługuje prawo do roszczeń z tytułu gwarancji.

Klient powinien dokładnie sprawdzić paczkę i jej zawartość w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń wynikających z transportu należy sporządzić protokół szkód.

Należy powiadomić sklep Flying Rose drogą mailową w razie zauważenia wad towaru, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami sklepu Flying Rose.

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu na adres:

FR SPORT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Morgowa 1a
91-223 Łódź

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium